English
אודות נקסטק אינטראקטיב

נקסטק אינטראקטיב הינה עסק צעיר ודינאמי העוסק בתחום האינטרנט כעשור, החלק המרכזי של עיסקונו הינו לתת פתרונות יצירתיים לדרישותיהם של קהל לקוחותינו באפיון, חקר מתחרים, תכנון, תחזוקה, בנייה ועיצוב אתרים בהנחת דגש לחשיבות של הסטנדרטים המקובלים היום והרלוונטיים לאותו פרויקט.

בנוסף העסק עוסק בתחומים מגוונים נוספים המשפרים את סביבת העבודה והאינטרנט כגון: מערכות ניהול תוכן (CMS), פתרונות ושירותי SMS, קידום אתרים מקצועי.

נקסטק אינטראקטיב פיתחה מערכת ניהול תוכן מודולרית שמספקת לגופים קטנים וגדולים כאחד את צרכיהם לאתר כולל אפשרות לנהל את אתרם בשיא הקלילות, מאוד ידידותית למשתמש, מרובת שפות ואף מאפשרת את קידומו של האתר במנועי החיפוש המובילים ברשת בעזרת תוסף אופטימיזציה חכמה המובנת במערכת.

ההיתרון הגדול שלנו היא המקצועיות הרבה שפיתחנו במהלך שנות פעילותינו. יישום וניהול פרויקטים מאתגרים, מורכבים ומעניינים, לאורך כל הדרך התחשלנו, למדנו, פיתחנו וגיבשנו ידע מקצועי ושופע בתחום התכנות ובפיתוחים מורכבים שיצרנו אצל קהל לקוחותינו שהדרישות שלהם לא תמיד היו פשוטות ולא כל אחד היה יכול לספק מענה ופתרון לדברים. כיום בנקסטק אינטראקטיב יש את היכולת לעמוד מול כל פיתוח קטן כגדול ע"י השלבים עליהם אנו מתבססים, החל משלב האפיון, בדיקת מתחרים, פיתוח לפי דרישה ועד בדיקה מקיפה של אתר, פעולות אלו מתבצעים אצלנו, לאחר סיעור מוחות עד לקבלת התוצאות הסופיות שעונות לדרישות וצרכיו של הלקוח.

לצד כל סיום פרויקט אנו בנקסטק עוזרים ומלווים את הלקוח לאורך כל הדרך עד שהלקוח מרגיש בשל מספיק להתקדם באופן עצמי ולקבל את הפיקוד המלא מול האתר. אנו זמינים לשאלות ולבעיות של הלקוחות ואצלנו תמיד יש את האוזן הקשבת על מנת שהלקוח ירגיש ביטחון ועוצמה שיש מאחוריו גוף אמין ומקצועי שמסוגל לתת מענה מהיר, זול ומקצועי.

אנו עומדים בכל תקנים והסטנדרטים הגבוהים המחמירים (W3C) והתאמה מושלמת לכל הדפדפנים הפופולרים שגולשים ברחבי העולם יוכלו לצפות באתרכם ללא שוני בין מחשב למחשב.

מרבית המשאבים של העסק הינה מיועדת לשרתי אבטחה וגיבויים של אתרי הלקוחות על מנת לתת ללקוחותנו את השקט של אבטחה מירבית ושמירת מידע של הלקוחות וזאת ע"י אינטראקציה תמידית מול אנשי שרתים מן השורה הראשונה בתחום.

המטרה העיקרית של החברה הינה לענות על הצרכים של הלקוחות, כל בקשה, כל אתר בכל סדר גודל ועד קבלת התוצאות המהירות ואיכותיות ביותר כדי לענות על צרכיו של הלקוח וקהל היעד שלו.

כאשר לקוחות מפתחים אצלנו אתר או מקבלים שירותים נוספים, הם צריכים להיות מודעים שהם יקבלו את הטוב ביותר, האיכותי ביותר, המקצועי ביותר וכמובן את היחס האישי וחם כמו לכל אחד ואחד במשפחת נקסטק אינטראקטיב.

העתיד שלך כבר ידוע מראש, בעזרת הכלים שלנו אתה תוכל לראות אותו מקרוב...

יצירת קשר
טל: 03-9515253
יגאל אלון 108, ת"א
בלוג
אחסון אתרים יולי 2015
תהליך בניית אתר מסתיים בסופו של דבר באתר מעוצב ויפה, בעל אפשרויות פעולה רבות, אך כל זה אינו קיים או יעיל כלל אם לא העלתם אותו לרשת בתור אתר מקוון עם דומיין משויך (כתובת אינטרנט רשמית ופעילה) ומקור אחסון כלשהו. אחסון אתרים מתבצע במספר פלטפורמות כאשר הפופולארית ביותר כיום היא אחסון אתרים בענן.
קרא עוד »
ניווט באתר
דף הבית
השירותים שלנו
בניית אתרים
לקוחותינו
אודות
צור קשר
השירותים שלנו
מערכת לניהול תוכן
קידום אתרים
פתרונות ושירותי SMS
מיתוג ועיצוב
החלפת קישורים
מידע נוסף
בלוג
קייטרינג
מערכות ספא
קידום אתרים
שיתופי פעולה
חדשות היום
בלוג קידום אתרים
בניית אתרים
Copyright © 2008-2012 Nextek Interactive. All rights reserved