English
בניית אתרים

היום ניתן לבנות כל סוג של אתר שעונה על דרישות של מאות האלפים גולשים באינטרנט בתחומים של משחקים, מכירות, מוזיקה, הכרויות, עסקים, שירות, אירועים ועוד אלפי אפשרויות שנתנות לנו מחוץ למחשב.
כל ההנחה הזאת של בניית אתרים הפכה את עולם האינטרנט לבמה אחד גדולה שמספקת מילוני פניות, מכירות, פגישות, פרסומים לכל גוף קטן, עסק בינוני, ממשלתי, גופים ציבוריים ועד החברות הגדולות והחזקות ביותר שמשפיעות  על חיי היום יום שלנו.


נקסטק אינטראקטיב גאה לתת לכם את הבמה הזאת ולתת לכם לקחת חלק מעולם האינטרנט בכל הבטיו, בשביל זה אתם צריכים את הכלים הכי טובים, עיצוב חדשני ורענן , תכנות חזק עם הפרטים הכי קטנים וחשיבה אסטרטגית קדימה.


עוד לפני שהצוות מתחיל לפעול בכל המרץ , אנחנו עושים צד אחד אחורה וזאת על מנת להבין את הדרישות, חקירת מתחרים, הרכבת הפאזל לפי הדרישות של הלקוח, איפיון פרטני לכל מערכת שהלקוח צריך לניהול האתר, וקבלת הצעת מחיר מפורטת עם תנאי התשלום לחתימה מול הלקוח.
לאחר החתימה , הסברים והדרכה על דרך הפעולה על בניית האתר, כאן מתחיל המרוץ הגדול להשגת התוצאות הסופיות, הפעלת המעצבים הטובים והייצירתיים ביותר לשם קבלת ה"WOW" הראשוני של הגולשים באתר ואישורה של הסקיצה של האתר מול הלקוח, הפעלת מתכנתי ה PHP שמפתחים כל גודל ודרישה של אתר והלבשת מערכת ניהול תוכן שלנו.

בשלב הסופי הלקוח מאשר את הקונספט הכללי של האתר , מקבל הדרכה על ניהול ותפעול עד לקבלת ההבנה מקסימלית ולבסוף גזירת הסרט של האתר החדש ופתיחתו לקהל הגולשים באינטרנט.
נקסטק אינטראקטיב מפתחת אתרים מכל הסוגים: אתרים תדמיתים, פרסומיים, מכירתיים, פורטלים, אפלקציות יחודיות, אתרים ממשלתיים ומגוון רחב של סוגי אתרים...
כיום אנו גאים להיות בחזית הטכנולוגיה ולהוביל את בניית האתרים צעד אחד נוסף, לפתח ולשמור על המערכות שלנו מתפתחות יחד עם הדרישות בכל יום ויום.

אם גם אתם רוצים להיות מרוצים וגאים באתר חזק , מושך ושעונה על הדרישות צרו איתנו קשר »

אנו מבטיחים שאתם תצאו עם כל התשובות לשאלותכם ועם טעם של קפה משובח.

יצירת קשר
טל: 03-9515253
יגאל אלון 108, ת"א
בלוג
אחסון אתרים יולי 2015
תהליך בניית אתר מסתיים בסופו של דבר באתר מעוצב ויפה, בעל אפשרויות פעולה רבות, אך כל זה אינו קיים או יעיל כלל אם לא העלתם אותו לרשת בתור אתר מקוון עם דומיין משויך (כתובת אינטרנט רשמית ופעילה) ומקור אחסון כלשהו. אחסון אתרים מתבצע במספר פלטפורמות כאשר הפופולארית ביותר כיום היא אחסון אתרים בענן.
קרא עוד »
ניווט באתר
דף הבית
השירותים שלנו
בניית אתרים
לקוחותינו
אודות
צור קשר
השירותים שלנו
מערכת לניהול תוכן
קידום אתרים
פתרונות ושירותי SMS
מיתוג ועיצוב
החלפת קישורים
מידע נוסף
בלוג
קייטרינג
מערכות ספא
קידום אתרים
שיתופי פעולה
חדשות היום
בלוג קידום אתרים
בניית אתרים
Copyright © 2008-2012 Nextek Interactive. All rights reserved