English
קידום אתר אורגני – בשביל מה לקדם?נובמבר 2009

מנוע החיפוש הגדול כיום בעולם הינו גוגל.בשנים האחרונות גוגל מצליח לשמור על מעמדו כמנוע החיפוש הגדול והאפקטיבי ביותר בעולם בתוצאות החיפוש ומהירות הצגת התוצאות חיפוש שלנו. ברוב המקרים תוצאות החיפוש למילה שתקלידו ינועו בין אלפי למיליוני דפים.p

אם החלטתם לבנות אתר והשקעתם כסף, משאבים, זמן, פגישות, הוספתם תכנים לאתר, ברור לכם שהשקעתכם תהיה לחינם ואתרכם יהיה חסר ערך אם בתוצאות החיפוש תעלו אי שם בדפים האחוריים של מנועי החיפוש השונים כי כבר הזכרנו, שלשם, הגולשים לא מגיעים.

רוב מנועי החיפוש כיום מאפשרים לבעלי אתרים לפרסמים כ"קישור ממומן" ולהופיע בתוצאות החיפוש במילים שבחרתם במקומות הראשונים. גוגל מחזיק כיום בנתח של 86% מסך כל החיפוש ברשת מה שמשאיר למתחרים 14%.

בגוגל ניתן לרכוש מודעות פרסום בגוגל (קידום ממומן) אשר ימקמו אתכם בראש תוצאות החיפוש, דבר זה הוכח שרוב גדול מאוד של הגולשים מדלג על הקישורים הממומנים ומתמקד בתוצאות האורגניות.

ישנם בעלי אתרים שרואים את עצמם בראש תוצאות החיפוש בגוגל למרות שהשקיעו סכום כסף מועט בתחום שלהם על תחרות גבוהה ואילו במחשבים אחרים הם שומעים שהם כלל וכלל לא במקום הראשון ואפילו לא בדף הראשון. זה לרוב קורה לבעלי אתרים שיש להם חשבון בגוגל כגון: Gmail, Adwords, Adsense ושאר השירותים של גוגל מכיוון שבעת גלישתם, גוגל זוכר את העדפות שלהם במילים מסויימות וכאשר הם יחפשו את אותה המילה שוב, הם ימצאו את האתרים אליהם נכנסו בעבר בראש תוצאות החיפוש וכמובן, האתר שלהם בינהם. לכן, בעלי אתרים שהחליטו כבר לקדם בעצמם תדאגו להתנתק מהחשבונות שלכם בגוגל ורק לאחר מכן לבצע בדיקה באילו מקומות אתם נמצאים.

בעבר נאלצנו לסמוך על הגולשים שידעו להקליד את כתובת האתר ללא שגיאות.כיום, אנו מבצעים חיפוש כמעט בכל רגע נתון מול המחשב אחרי המידע אותו אנו מחפשים כי לכך נותר לנו לדאוג להופיע בראש התוצאות במנועי חיפוש.

הדבר שבסוף יביא את הגולשים לאתר שלכם הוא הקידום האורגני.


Comments
No comments for this page
Nickname:
Your comment:
* Security Code
בלוג
ינואר 2015 (1)מרץ 2012 (1)אפריל 2010 (1)אפריל 2015 (1)יוני 2014 (1)יולי 2015 (1)נובמבר 2009 (3)נובמבר 2011 (1)
יצירת קשר
טל: 03-9515253
יגאל אלון 108, ת"א
ניווט באתר
דף הבית
השירותים שלנו
בניית אתרים
לקוחותינו
אודות
צור קשר
השירותים שלנו
מערכת לניהול תוכן
קידום אתרים
פתרונות ושירותי SMS
מיתוג ועיצוב
החלפת קישורים
מידע נוסף
בלוג
קייטרינג
מערכות ספא
קידום אתרים
שיתופי פעולה
חדשות היום
בלוג קידום אתרים
בניית אתרים
Copyright © 2008-2012 Nextek Interactive. All rights reserved