English
בניית אתרים מקצועיים היא אומנות של ממשאפריל 2015

כיום לכל חברה, לכל עסק ולכל מוסד יש אתר אינטרנט. אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי קיים גם לחנויות פרחים, חנויות תמרוקים וחנויות כלי בית, כמו כן כל חנות בגדים שמכבדת את עצמה מציגה את הקולקציות העכשווית שלה באתר האינטרנט שלה, כל חברת מחשבים מציגה את עבודתה באתר האינטרנט שברשותה, כל משתלה מציגה את המבצעים שלה באינטרנט וכל מסעדה מציגה את התפריט שלה באופן מפורט ובליווי המלצות באתר האינטרנט, גם לנגרים מקצועיים יש אתר אינטרנט המציג את עבודתם ומסביר על ההצע אותו הם נותנים.

כלומר, כיום בניית אתרים מקצועיים היא רלוונטית לכל בעל עסק, לא חשוב מהו תחום עיסוקו.

 

מהי החשיבות של אתר אינטרנט?

אתר אינטרנט הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר כיום לשיווק של עסקים. קיימת תחרות מאוד חזקה בין עסקים קטנים וגם בין עסקים גדולים ולכן המשמעות של שימוש באתר אינטרנט רק עולה וגובר. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בעובדה כי האינטרנט הפך למקום הראשון אליו פונים כיום אנשים בשביל בירור וחיפוש. לשם השוואת מחירים, חיפוש המלצות, קבלת הכוונה ועוד, פונים ראשית לבדיקה באינטרנט. לכן, עסק שלא השקיע מחשבה עבור בניית אתר מקצועי לעסק שלו, לא יכנס לתוך מאגר חיפוש זה והוא יכול להפגע מאוד מכך.

דרכים נוספות לפרסום ושיווק

אמנם קיימים דרכים נוספות לפרסום ולשווק אך רובם ארכאיות ומיושנות. אלה כוללות לדוגמא חלוקת פלאיירים המציעים מבצעים והנחות לניגשים עם הפלאייר למקום העסק. ניתן גם כמובן לפרסם דרך שלטים וגם דרך כתבות בעיתונים. גם היבטים אל בעייתיים מכיוון והם מאפשרים רק לאנשים הנמצאים בדיוק באותו מקום בו נתלה השלט להכיר את הפרסום וכן רק לאנשים הקוראים עיתונים כתובים מתאפשר לראות את המודעה. כמובן קיימת האפשרות של פרסום מפה לאוזן אך פרסום מסוג זה הוא איטי מאוד ולא תמיד עובד.

מהי בניית אתרים מקצועיים?

בניית אתר אינטרנט מקצועי היא לא עניין טריוויאלי. אמנם כיום כל אחד יכול לבנות לעצמו אתר אינטרנט פשוט ובסיסי, אך האפקט שיתקבל מאתר כזה לא ישתווה ולא יתן את התשורה אותה ניתן להשיג מאתר אינטרנט מקצועי. אתר אינטרנט מקצועי לא רק יתן רושם של מקצועיות, אמינות, עניין ואחראיות כלפי הלקוחות הפוטנציאלים, הוא יכול גם לשמש ככלי משמעותי בקידום העסק על ידי אפשרות להזמין לדוגמא מוצרים או שירותים באמצעות האתר.

בוני אתרים עם נסיון

אחת הדרכים הטובות ביותר לדעת אם פונים אכן לבונה אתרים מקצועי היא לברר אודות הנסיון שצבר בתחום. אנשים העוסקים בבניית אתרים לאורך זמן מכירים את ההיבטים השונים של התחום ואת הדרכים הטובות והיעילות ביותר לקידום האתר ולקידום העסק. בונה אתרים מקצועי יוכל לתת לעסק בדיוק את מה שהוא צריך, אתר מושקע, מושך, יעיל ונוח לשימוש. נוחות הגלישה באתר והיותו נגיש ופשוט לשימוש הם חשובים ביותר בשביל אתר מוצלח. כדי לעשות את האתר מקצועי ונוח יש צורך באנשי מקצוע המבינים ומנוסים בתחום.

גורמים נוספים החשובים בבניית אתר

בניית אתרים מקצועיים לא כוללת רק את נוחות השימוש באתר. יש צורך ביצירת אתר מהיר בעל מראה מושך וכן יכולת תחזוקה שוטפת קלה ופשוטה. מלבד זאת חייבים לקחת בחשבון גם קידום אתרים בזמן בניית האתר. מהירות האתר חשובה מאוד לשמירה על הגולשים. מחקרים מראים כי עיקוב קל של מספר שניות בטעינת דף אינטרנט גורם לגולשים רבים לצאת מהאתר. בנוסף, התחזוקה של האתר חייבת להיות נגישה לבעל האתר לשם עידכון שוטף של האתר כדי להשאר רלוונטי ועדכני וגם למען קידום אתרים מוצלח.


Comments
No comments for this page
Nickname:
Your comment:
* Security Code
בלוג
ינואר 2015 (1)מרץ 2012 (1)אפריל 2010 (1)אפריל 2015 (1)יוני 2014 (1)יולי 2015 (1)נובמבר 2009 (3)נובמבר 2011 (1)
יצירת קשר
טל: 03-9515253
יגאל אלון 108, ת"א
ניווט באתר
דף הבית
השירותים שלנו
בניית אתרים
לקוחותינו
אודות
צור קשר
השירותים שלנו
מערכת לניהול תוכן
קידום אתרים
פתרונות ושירותי SMS
מיתוג ועיצוב
החלפת קישורים
מידע נוסף
בלוג
קייטרינג
מערכות ספא
קידום אתרים
שיתופי פעולה
חדשות היום
בלוג קידום אתרים
בניית אתרים
Copyright © 2008-2012 Nextek Interactive. All rights reserved